Založ si blog

Archív: jún, 2021

Milujem

Do žíl sa mi láska vlieva tečie telom a bez cieľa.Farba jej je červená krv tak nie je zelená.Zelený je štvorlístok, ktorý v šťastie mení tak jej tok.Jej prameň je pod kosťou obalený hrdosťou.Niekedy aj stagnuje mierne vľavo nám bije.Meno jeho srdce je, ktoré lásku vždy hreje. Každý po nej túžime s ňou sa veľmi zblížime.Veľa pre nás znamená láska v žilách […]

Pokračovanie článku

Ovečky

Národ chtíčom opantaný kde podstatu hmotné čaše tvoria. V okovách doby spútaný čaká na rozkazy z vrchu. Neveriac svojim predstavám verí tomu čo mu káže iný. Nemá potrebu žiť svoj život, lebo v skutku nevie ako by to dopadlo. Bojí sa, boji sa stáť na vlastných nohách a bojí sa veriť svojim myšlienkam a predstavám. Sú pre neho fantáziou, ktorá vraj nie je reálna a […]

Pokračovanie článku

Mama

Pokračovanie článku
ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

26.04.2024 06:25

Hoci ruské sily nespomalili tempo svojich útokov, ich úspechy sú podľa šéfa estónskej vojenskej rozviedky malé.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

rebelbezpriciny

Nesúď ma, nie som tvoj charakter! Neklam mi, nie som tvoja dôvera! Neubližuj mi, nie som tvoja bolesť!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 17
Celková čítanosť: 23918x
Priemerná čítanosť článkov: 1407x

Autor blogu

Kategórie