Založ si blog

Archív: máj, 2021

Dve tváre

Hlava tvorì jeden vzhľad vidíme ho na pohľad. Má však stredom jednu čiaru vizuálne nemá tvaru. Vidieť ju len správaním nositeľa konaním. Pôvodcom je charakter dávno nie som amatér. Je to naša osobnosť stvorila ju minulosť. Delíme ju na dve časti, neveríte? Tak ste v pasti. Putujem si životom tvárou v tvár tým maskotom. Jedna polka čierna je, ktorej ego kraľuje, tá […]

Pokračovanie článku

Ponížená duša

Stojím tu a obnažený ľudskou láskou ponížený. Kam sa z Vás kam podela? Veď Vás z mala odela. Píšete a vravíte v jej mene, ale nechápete kde má kmene. Citátmi sa mlátite len hlavu tak hladíte. Poňatia však nemáte, ak zíde z nej tak ranìte Vy sa jej tak zbavíte pri druhom ju hanìte. Rozdávate rany ostré bolia v duši ba i v kostre. Cítim ich aj v mojej mysli, ktorá […]

Pokračovanie článku

Maska

Ležiac mlčky hore znak rukou kryjem očný zrak. V druhej ruke niečo syčí pozriem na ňu a vidím, ako sa v nej maska týči. Hladíme si do očí, môj hlas rázne zakričí. Kto si? Ty tvár bez úst a dierami na oči?. Nekrič po mne, udrž kľud, chcem Ti pomoc ponúknuť. Ja prichádzam vážne v mieri vyplním ti chtìču diery. Akú pomoc ponúkaš a čo za ňu vyžiadaš? Ja môžem […]

Pokračovanie článku

Jedna láska

Kde bolo tam bolo bola raz jedna láska.Kade tade chodila, šťastie ľuďom vodila.Túlala sa vesmírom z roztiahnutým úsmevom.Jej náruč je obrovská a hodnosť až kráľovská.Ako si tak poletuje planétu zem opatruje.Z vrchu hľadí na dno zeme vidí srdce opustené.Tvár tohoto nositeľa je tak veľmi zarmútená.Telo leží bezvládne lásku smútok zasiahne.Z hlavy tejto bytosti […]

Pokračovanie článku

Nositeľ

Je večer, polo ležím pod dekou pri otvorenom okne, aby som cítil čerstvosť jesenného vánku a mal pocit chladnej hlavy. Akokoľvek sa snažím odvracať myšlienky smerujúce k tebe tak zlyhám. Chcem to, či nie? Chcem, aby si sa vytratila z mojej hlavy aj keď na ňu moc nedávam? Nie, ozve sa z vnútra, nechceš. Kto si? No ja predsa, tíško šepne srdce. Za prvé to nedokážeš a za […]

Pokračovanie článku

Križovatka osudu

Posledné mesiace sú všetky moje myšlienky prepletené tebou. Posledné dva mesiace tak intenzívne, že si všade.. Si tu v mojej izbe, si tam v práci, si tam v obchode, si tam v aute, si tam v telke, si tam v piesňach, si tam keď sa.. Posledné mesiace sú všetky moje myšlienky prepletené tebou. Posledné dva mesiace tak intenzívne, že si všade.. Si tu v mojej izbe, si tam v práci, […]

Pokračovanie článku

Košeľa

Láska nemá logiku cítim ju aj v gombíku. Zapínam si košieľku jemnú ako perinku. Mysliac na to, keď mi ruku chytíš silu jemnú i Ty ucítiš. Zlomím limec v polovici keď hlávku ku mne nahneš, máš ho nemotorne v líci. Spodné lemy rukávov nezapnem v znak rebelov. Vrchný gombík pod bradou nezapínam z obľubou. Spodné kraje košele nosím vonku vesele. Takto pekne rozgajdaný, […]

Pokračovanie článku

Žena

Vlásky dlhé a či krátke rovnať sa chce svojej matke. A tá matka zasa svojej, ako sestra i tej mojej.Čo majú však spoločné? Sú to ženy statočné Majú nehu, majú krásu, každá hľadá v láske spásu.A tak s ňou aj konajú, keď sa o nás starajú.Muž to berie, ako všednosť jednu veľkú samozrejmosť.Vnímal som to v tomto smere a tak som žil v nepomere.Matka ,sestra, […]

Pokračovanie článku

Pohľad(vyššia moc)

Pozerám sa na svet z výšky úplne sám, pozorujem ľudí, ktorí tu žijú a sám seba sa pýtam, či medzi nich vkročiť a či nie. Moje podvedomie je pokojné, ale hlavou mi kráčajú myšlienky, ktoré mi v tom rázne bránia. Jednou z nich je otázka prečo ísť niekde, kde moje slová strácajú na váhe, moja osobnosť nie je rešpektovaná, myšlienky a skutky sú výplod fantázie a […]

Pokračovanie článku

Zodpovednosť

Všetci utekajú, lebo sa chcú zbaviť zodpovednosti. Nikto si nechce a nedokáže priznať, že zlyhal. Tu je váš skvelý systém, či už politický, alebo finančný, lebo všetko sa koniec koncov zgrupuje v jedno. Nie, on nemá nič spoločné s pravdou a láskou. Je to len faloš, túžba po moci a možnosť finančnej zábezpeky. Ľudstvo majú za potkanov, na ktorých testujú svoje […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Biden posiela Kyjevu muníciu i obrnené vozidlá. Putinovi sa peniaze na vojnu nemíňajú

ONLINE: Biden posiela Kyjevu muníciu i obrnené vozidlá. Putinovi sa peniaze na vojnu nemíňajú

24.04.2024 06:00

Viedenský inštitút pre medzinárodné ekonomické štúdie vo svojej prognóze uviedol, že ruská ekonomika tento rok vzrastie o 2,8 % a v budúcom roku o 2,5 %.

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

rebelbezpriciny

Nesúď ma, nie som tvoj charakter! Neklam mi, nie som tvoja dôvera! Neubližuj mi, nie som tvoja bolesť!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 17
Celková čítanosť: 23872x
Priemerná čítanosť článkov: 1404x

Autor blogu

Kategórie