Založ si blog

Spoločnosť

Povieme hocičo, pekné, zlé, logické, nelogické, uspokojivé, neuspokojivé. Povieme to čo v daný moment chceme povedať, a ako to v tú chvíľu cítime. Naše životy sa prepletajú ako pavučiny krížom krážom. Spoznávame mnoho ľudí a s tým aj mnoho názorov. Vo veľkej miere sa líšia, ale môžu si byť aj podobné. Vždy záleží na každom jedincovi v čo verí a čomu dáva podstatu. Pre väčšinu ľudstva sú to peniaze, bez ktorých bohužiaľ život na tejto skorumpovanej a skrachovanej planéte prežiť asi nejde. Aj keď by sa dalo, ale to by nik nezapadal do akejsi vymyslenej stupidnej spoločnosti, lebo ak neodvádza obyvateľ dane tak nie je prospešný pre zasranú spoločnosť. Ja v nej v skutku ale nechcem byť, lebo v nej nevidím súdržnosť, pravdu, vieru, budúcnosť a nedáva mi podstatu. Narodil som sa preto, aby som žil, alebo aby som podporoval systém, platil za to, že tu som a vlastne platil za to, že žijem?! Šibe?!!! Systém, kašlem ťa!! Radšej budem asociál, lež kŕmiť teba a tvojich poskokov(dav)!!!Mám platiť za vodu, ktorú mi dáva planéta a ty si si ju privlastnil?!! Za plyn, ktorý mi dáva táto zem a ty si si ho privlastnil? Mám platiť za to, čo mne patrí tak isto, ako aj tebe?!!! Robíš sa mocným ty chudák a nevieš dať napiť ľuďom, ktorým prístup k vode je tak zložitý, ale v skutku možný?!! Privlastnil si si zem, ktorá patrí všetkým, a si najväčší zlodej vo vesmíre, žijúci na slobode a žijúci zo slobody zbytku ľudstva! Toto mne nedáva zmysel a logiku!!! Vám hej?!! Ste snáď slepý, hluchý, zapredaný?!!! Vlastní Vás niekto, kto Vás ani nepozná, kto sa nepýta čo chcete, ale Vám káže čo budete robiť!! Ste otrokmi debilov v drahých oblekoch, ktorì štia na chudákov ležiacich na holej zemi, aby sa ukázali čo dokázali.! Čo dokázali?!! Zneuctiť matku a otca, ktorí im dali život. A vlastne v určitej miere sú ich odrazom a nasledovníkmi. Tak kde je potom pôvod všetkého?! Hmm? V nás, v každom z nás!!
Ak ja začnem potomka učiť inak, svojsky, bez školy tak to nik nezmení, nikto mi to nezakáže a práve tam bude zrod niečoho nového. Bude síce iný, ako spoločnosť, bude sa líšiť, možno bude nenávidený, na posmech, ale plný viery v niečo, čo je pre zvyšok nemožné, lebo to nemá logiku. Ale bude jedinečný, čistý, plný pravdy a poslom budúcnosti. Bude rebel bez príčiny, lebo príčinu toho prečo sme tu, nik nechce chápať. Žiadna totižto nie je, lebo život.♥️

Charakter

10.02.2022

Slová, ktorými dokážeme vyznať lásku nemôžu byť klamné. Idú predsa z nás, z našej mysle, ktorá im dáva textovú podobu. Milujem ťa dokáže napísať každý, ale či to tak naozaj cíti, je otázne. Láska je pekná aj písaná, ale od činov má veľmi ďaleko, lebo môže byť aj falošná. Môžme ju však vyznať zo skutkov, ktoré sme pre milovanú osobu urobili, alebo sme [...]

Mier:

09.02.2022

Kto po bojí volá, nemá ani páru čo znamená láska holá. Holá pravda, česť, cit, rešpekt to ju zdobí, je tak krásna avšak občas bolí, nie však ranou guľky spôsobenou, ale stratou našich blízkych, alebo aj nedôverou. Nechcem vašu ochranu, ktorá dvíha zbrane moci a čo v hlavách strach vyvolá, či už cez deň, či už v noci.Kde je láska prítomná tam netreba ochranu, [...]

Túžba

09.07.2021

Rýchlo prešli dni a týždne ba aj mesiac s rokom riadne svižne.Udialo sa toho veľa nie však presne, ako moja túžba chcela.Spokojný som a či nie? Myseľ plátno s otázkami rozvinie.Je ich mnoho, strašne veľa, odpoveď by každá chcela.Všetky idú jedným smerom písane sú mysľou a nie perom.Pochod v hlave, ako ťahy pri písaní, v hĺbku duše sa mi plátno mení.Až tam viedli [...]

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

rebelbezpriciny

Nesúď ma, nie som tvoj charakter! Neklam mi, nie som tvoja dôvera! Neubližuj mi, nie som tvoja bolesť!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 17
Celková čítanosť: 23229x
Priemerná čítanosť článkov: 1366x

Autor blogu

Kategórie