Založ si blog

Charakter

Slová, ktorými dokážeme vyznať lásku nemôžu byť klamné. Idú predsa z nás, z našej mysle, ktorá im dáva textovú podobu. Milujem ťa dokáže napísať každý, ale či to tak naozaj cíti, je otázne. Láska je pekná aj písaná, ale od činov má veľmi ďaleko, lebo môže byť aj falošná. Môžme ju však vyznať zo skutkov, ktoré sme pre milovanú osobu urobili, alebo sme ochotný urobiť.O tej našej osobnej sme však lenivý verejne písať, alebo sa hanbíme za to aká je, aký sme my, čiže nie je dokonalá. Myslím, že to je chyba, lebo práve v nedokonalosti je veľa pekného. Nepatrím k mužom, po ktorých túži veľa žien. Práve naopak, mám veľa chýb, či už vizuálnych tak aj v charakterových a osobných črtoch. Napriek tomu som za svoj život som mal viac vzťahov, ale ani jeden nevzplanul v celoživotný. Z počiatku som na seba nenechal dopustiť a vždy hľadal chybu v partnerkách, aj keď vo vnútri som cítil, že istú ak nie väčšiu vinu na tom mám v podstate Ja.Vždy sme ale vo vzťahu dvaja a ak to neklape tak výčitky k partnerovi všetko len zhoršujú. Napätie sa stupňuje, žiarlivé podozrenia prepuknú v presvedčenie z dôvodu, že viac sa venujeme sebe ako nám ❣️ Dôvera, ktorá tvorí základ každého vzťahu a bez ktorého nemá zmysel, sa začne rozpadať. Už nie sme schopný veriť ani skutočnej pravde a vo všetkom hľadáme problém. A tu začíname hľadať príspevky, ktoré by utíšili našu bolesť, v nich vidieť nás dvoch na začiatku.Je dôležité si však uvedomiť, že ten krásny príspevok, ktorý práve zdieľate písal niekto, kto bol tiež možno na začiatku svojho vzťahu, alebo boli pre milovanú ( milovaného ), aby ním očaril. Skutočná láska však nie je len o pekných slovách, vizuálnej kráse, intímnych momentoch, ale aj o charaktere našich osobností, pokore, pochopení, rešpekte, tolerancii, odpustení a spontánnosti. Bral som ľudí takích akí sú a nerobil rozdiely, ale mal som problém ich pochopiť a s tým aj ich činy. Dnes viem, že to nie je nič zložité, ale stačí len nechať ich robiť čo chcú. Nemusím ich chápať, ale rešpektovať ich charakter a s tým aj kroky, ktoré robia.Veď láska má byť slobodná a čo sa má stať, nech sa stane. Vždy bude ale len na nás ako sa k tomu postavíme. Zodpovednosť za svoje životy nesieme každý individuálne a sudcom našich krokov, je naše vlastné svedomie 🌠🏌️‍♀️

Rebel bez príčiny

Mier:

09.02.2022

Kto po bojí volá, nemá ani páru čo znamená láska holá. Holá pravda, česť, cit, rešpekt to ju zdobí, je tak krásna avšak občas bolí, nie však ranou guľky spôsobenou, ale stratou našich blízkych, alebo aj nedôverou. Nechcem vašu ochranu, ktorá dvíha zbrane moci a čo v hlavách strach vyvolá, či už cez deň, či už v noci.Kde je láska prítomná tam netreba ochranu, [...]

Spoločnosť

21.07.2021

Povieme hocičo, pekné, zlé, logické, nelogické, uspokojivé, neuspokojivé. Povieme to čo v daný moment chceme povedať, a ako to v tú chvíľu cítime. Naše životy sa prepletajú ako pavučiny krížom krážom. Spoznávame mnoho ľudí a s tým aj mnoho názorov. Vo veľkej miere sa líšia, ale môžu si byť aj podobné. Vždy záleží na každom jedincovi v čo verí a čomu dáva [...]

Túžba

09.07.2021

Rýchlo prešli dni a týždne ba aj mesiac s rokom riadne svižne.Udialo sa toho veľa nie však presne, ako moja túžba chcela.Spokojný som a či nie? Myseľ plátno s otázkami rozvinie.Je ich mnoho, strašne veľa, odpoveď by každá chcela.Všetky idú jedným smerom písane sú mysľou a nie perom.Pochod v hlave, ako ťahy pri písaní, v hĺbku duše sa mi plátno mení.Až tam viedli [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo silné zemetrasenie, evakuovali školy. Otrasy cítili aj Atény

29.03.2024 11:04, aktualizované: 12:41

Obyvatelia regiónu Olympia hovorili o veľmi silných otrasoch.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

rebelbezpriciny

Nesúď ma, nie som tvoj charakter! Neklam mi, nie som tvoja dôvera! Neubližuj mi, nie som tvoja bolesť!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 17
Celková čítanosť: 23244x
Priemerná čítanosť článkov: 1367x

Autor blogu

Kategórie