Založ si blog

Pohľad(vyššia moc)

Pozerám sa na svet z výšky úplne sám, pozorujem ľudí, ktorí tu žijú a sám seba sa pýtam, či medzi nich vkročiť a či nie.

Moje podvedomie je pokojné, ale hlavou mi kráčajú myšlienky, ktoré mi v tom rázne bránia. Jednou z nich je otázka prečo ísť niekde, kde moje slová strácajú na váhe, moja osobnosť nie je rešpektovaná, myšlienky a skutky sú výplod fantázie a v konečnom dôsledku som postavený do role blázna. Niekde, kde sú nezmyselné veci, ako financie, životná úroveň, moc a neexistuje sloboda. Niekde, kde láska je o skutkoch, ktoré majú pohladiť na egu a nie duši, osobných potrebách, chtìči a je tak veľmi povrchná. Niekde, kde ak chcem existovať a nechcem zabiť svojho nositeľa tak musím za to platiť dákou vymyslenou, stupidnou menou, ktorá v celkovej podstate vládne svetu a jeho skrachovanému systému. Prečo, keď mám vstúpiť na túto planétu so zámerom konať dobro, ukázať lásku, a ako najväčšie posolstvo priniesť medzi ľudí pravdu, mám za toto všetko platiť?“Neplatìm“ snáď skutkami, tým že som, citom, ako napr. láska? „Neplatìm“ tým, že som súčasťou vesmíru a každou myšlienkou ho niekam posúvam? Chcem Vám dať istotu a Vy ňou opovrhujete, lebo pre Vás nie je logická. Čo dáva logiku? Kto určuje čo je logické a čo nie? Veď tiež len bytosť, ako Ja, len bohužiaľ s iným zámerom. Bytosti, ktoré majú hlavy natlačené múdrosťami z kníh, čo obsahujú zasa len drísty niekoho, kto chce riadiť chod planéty zem. Vládnu Vám hovädá, to doslovne, úplne každý kto je a bol pri moci je jedno v ktorom „štáte“, alebo sfére, celkovo!!Čím viac uznávaný, tým väčší odpad pre vyššiu moc!! Žiaden, ale v skutku žiaden mocný nekoná (nekonal) tak, aby zemi bolo dovolené úplne nahliadnuť do vnútra nekonečného vesmíru a plnohodnotne doň zapadnúť. Pýtate sa prečo? Z dôvodu ľahostajného postoju, lži, súperenia, konfliktov, či už vojnových, alebo obyčajných a malicherných. Nie, Vy budete radšej bádať, tváriť sa, že tvoríte niečo veľké a pritom vymýšľate nezmyselné stroje, ktoré sú Vám aj tak k Ničomu !!!Vyššie dimenzie Vás bližšie k sebe nepustia, lebo ste pre nich veľké nebezpečenstvo, ktoré keby sa tam dostalo tak ho kvôli chamtivosti celý rozoberie (slušne povedané) !!Nevidia vo Vás dôveru a verte, že ani dlho vidieť nebudú!!!Ste pre nich smetie. Gravitačné silové pole okolo zeme je veľmi účinné oplotenie vesmírneho smetiska. Zem pôsobí gravitačnou silou preto, aby sa smetie nevznášalo vo vesmíre. Zem je smetiskom systému kde sa separujú otroci pre vyššie dimenzie. Moja duša sa však už mnoho životov vracia na toto smetisko a stále po niečom túži, je to niečo silnejšie. Niečo čo potrebujem, aby to kto som a čo robím malo význam. Chcem Vám ľuďom zatvoriť oči a otvoriť myseľ. Viem, že ma mnohí nechápete, ale verte, že sme na tom rovnako, lebo ja nechápem Vás. Ak sa budeš po tomto príspevku chytať za hlavu a neveriacky ňou krútiť, spomeň si na deň keď si prišiel na tento svet a povedz mi, čo si v tú chvíľu cítil a čo bolo pre teba logické. Budeš mi vedieť dať odpoveď? Že nie? Vieš prečo? Lebo si nepamätáš, že tvoja myseľ ešte nebola napadnutá svinstvom, ktorým ťa vyučuje systém a bola v skutku čistá ♥️

Patrím k rebelom galaxie, ktorí aj napriek zákazu túžia pomôcť obyvateľom planéty Zem, nájsť čistotu skutočného života a zmeniť pohľad na svet.

Charakter

10.02.2022

Slová, ktorými dokážeme vyznať lásku nemôžu byť klamné. Idú predsa z nás, z našej mysle, ktorá im dáva textovú podobu. Milujem ťa dokáže napísať každý, ale či to tak naozaj cíti, je otázne. Láska je pekná aj písaná, ale od činov má veľmi ďaleko, lebo môže byť aj falošná. Môžme ju však vyznať zo skutkov, ktoré sme pre milovanú osobu urobili, alebo sme [...]

Mier:

09.02.2022

Kto po bojí volá, nemá ani páru čo znamená láska holá. Holá pravda, česť, cit, rešpekt to ju zdobí, je tak krásna avšak občas bolí, nie však ranou guľky spôsobenou, ale stratou našich blízkych, alebo aj nedôverou. Nechcem vašu ochranu, ktorá dvíha zbrane moci a čo v hlavách strach vyvolá, či už cez deň, či už v noci.Kde je láska prítomná tam netreba ochranu, [...]

Spoločnosť

21.07.2021

Povieme hocičo, pekné, zlé, logické, nelogické, uspokojivé, neuspokojivé. Povieme to čo v daný moment chceme povedať, a ako to v tú chvíľu cítime. Naše životy sa prepletajú ako pavučiny krížom krážom. Spoznávame mnoho ľudí a s tým aj mnoho názorov. Vo veľkej miere sa líšia, ale môžu si byť aj podobné. Vždy záleží na každom jedincovi v čo verí a čomu dáva [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

rebelbezpriciny

Nesúď ma, nie som tvoj charakter! Neklam mi, nie som tvoja dôvera! Neubližuj mi, nie som tvoja bolesť!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 17
Celková čítanosť: 23920x
Priemerná čítanosť článkov: 1407x

Autor blogu

Kategórie