Založ si blog

Križovatka osudu

Posledné mesiace sú všetky moje myšlienky prepletené tebou. Posledné dva mesiace tak intenzívne, že si všade.. Si tu v mojej izbe, si tam v práci, si tam v obchode, si tam v aute, si tam v telke, si tam v piesňach, si tam keď sa..

Posledné mesiace sú všetky moje myšlienky prepletené tebou. Posledné dva mesiace tak intenzívne, že si všade.. Si tu v mojej izbe, si tam v práci, si tam v obchode, si tam v aute, si tam v telke, si tam v piesňach, si tam keď sa túlam, si tu v posteli vedľa mňa.. Hlávku máš položenú na mojej hrudi a sem tam ju zvrtneš na mňa a usmeješ sa.. Mám pred sebou ten tvoj krásny pohľad a primitívny úsmev..

.Pripomína mi ho moment z našej prvej spoločnej večere. Sedela si oproti mne a hľadela na mňa. Vtedy som tak veľmi cítil tvoju lásku, ktorá spustila reakciu pocitu šťastia. Každá jedna chvíľa strávená s tebou, každý jeden moment, každé jedno slovo, či už vyšlo z úst, alebo prišlo sieťou, prebúdzalo vo mne to, čo ležalo pod kameňom v mojom srdci. Všetky tvoje skutky, či už boli krásne, alebo mi boli proti srsti, spoločne dvíhali tento obrovský balvan a z pod neho vyšli dve slová, Milujem Ťa. Milujem na tebe všetko, aj to dobré aj to menej dobré.. Teraz tu však ležím a ty si tu v skutočnosti není ani tá hlávka s krásnym a úprimným úsmevom… V tebe sa niečo zmenilo, asi pochybnosti, asi nevera v lásku, asi neviem. Asi to ochladlo a ja to nedokážem zasa rozpáliť:(…A tu prichádza druhá strana rázcestia. Láska sa bije s dušou rebela, ktorým som bol lež som pocítil tvoju čistú dušu a lásku, ktorou si ma napĺňala. Výsledok? Láska má jasne na vrch, zlomila ma, víťazí. Sám seba sa pýtam, prehral som, či vyhral?.. S láskou k tebe a vierou v teba ,ja vzdám sa tejto etapy života a začnem tú novú po ktorej sa mi tak cnie, ale ak ty neotvoríš mi k nej viac dvere je mi súdené pokračovať v tej starej. Stojím tu, dni ubiehajú srdce sa trhá za tebou a myšlienky, ktoré nevedia pochopiť zvrat tvojich terajších zmrazených emócií ma tlačia vydať sa tou druhou cestou, ktorú Ty nazývaš racionálne myslenie.. Dospel som ale k rozhodnutiu, že dám na hlas srdca, lebo z neho ide láska a dobro. Všetky racionálne úvahy ako to nemôže fungovať, neviem si to predstaviť, to mi nedovolia, sú len zbabelé výhovorky, ktorými človek klame sám seba a vydáva podnet tvoriť zlo,ako napríklad sklamanie osoby, ktorá je ochotná obetovať všetko aj pre človeka, ktorý všetko vidí tak čierno.. Teraz je moja cesta už jasná, aj keď ty nebudeš ďalej kráčať po mojom boku a zdieľať to čo ku mne cítiš, lebo ti hlávku zatienili pochybné a ustráchané myšlienky tak ja budem žiť s pocitom víťaza , lebo som opäť zažil pocit Milovať.

Pýtam sa Vás všetkých, ktorí toto budú čítať, čomu prikladáte najväčšiu vážnosť pri vašom rozhodovaní v oblasti vzťahov?

LASKA?  ROZUM?

Charakter

10.02.2022

Slová, ktorými dokážeme vyznať lásku nemôžu byť klamné. Idú predsa z nás, z našej mysle, ktorá im dáva textovú podobu. Milujem ťa dokáže napísať každý, ale či to tak naozaj cíti, je otázne. Láska je pekná aj písaná, ale od činov má veľmi ďaleko, lebo môže byť aj falošná. Môžme ju však vyznať zo skutkov, ktoré sme pre milovanú osobu urobili, alebo sme [...]

Mier:

09.02.2022

Kto po bojí volá, nemá ani páru čo znamená láska holá. Holá pravda, česť, cit, rešpekt to ju zdobí, je tak krásna avšak občas bolí, nie však ranou guľky spôsobenou, ale stratou našich blízkych, alebo aj nedôverou. Nechcem vašu ochranu, ktorá dvíha zbrane moci a čo v hlavách strach vyvolá, či už cez deň, či už v noci.Kde je láska prítomná tam netreba ochranu, [...]

Spoločnosť

21.07.2021

Povieme hocičo, pekné, zlé, logické, nelogické, uspokojivé, neuspokojivé. Povieme to čo v daný moment chceme povedať, a ako to v tú chvíľu cítime. Naše životy sa prepletajú ako pavučiny krížom krážom. Spoznávame mnoho ľudí a s tým aj mnoho názorov. Vo veľkej miere sa líšia, ale môžu si byť aj podobné. Vždy záleží na každom jedincovi v čo verí a čomu dáva [...]

Štefan Harabin, ta3

VIDEO: Prezidentský kandidát Štefan Harabin. Rusko nepovažuje za agresora, chce neutralitu Slovenska

19.03.2024 07:00

O post prezidenta Slovenskej republiky vo voľbách v roku 2024 sa uchádza 10 ľudí.

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15, aktualizované: 09:06

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

anketa, kandidáti na prezidenta 2024

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo 8 z 10 kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

rebelbezpriciny

Nesúď ma, nie som tvoj charakter! Neklam mi, nie som tvoja dôvera! Neubližuj mi, nie som tvoja bolesť!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 17
Celková čítanosť: 23098x
Priemerná čítanosť článkov: 1359x

Autor blogu

Kategórie