Založ si blog

Jedna láska

Kde bolo tam bolo bola raz jedna láska.
Kade tade chodila, šťastie ľuďom vodila.
Túlala sa vesmírom z roztiahnutým úsmevom.
Jej náruč je obrovská a hodnosť až kráľovská.
Ako si tak poletuje planétu zem opatruje.
Z vrchu hľadí na dno zeme vidí srdce opustené.
Tvár tohoto nositeľa je tak veľmi zarmútená.
Telo leží bezvládne lásku smútok zasiahne.
Z hlavy tejto bytosti cítiť signál hodnosti.
Túži po mne, myseľ vie, láska si tak odpovie.
Každá jeho spomienka je základná myšlienka.
Privolal ma vierou vo mňa som tak vzácna, ale skromná.
Tiež som bola vyslaná z druhej mysle poslaná.
Vyslala ma druhá bytosť, ktorá hľadá lásky sýtosť.
Ja čas spojiť v jeden cit smútok v šťastie obrátiť.
Už len postup vymyslieť, aby spojiť dalo sa im smieť.
Zamyslí sa uprene a vysloví zasnene, vidím niečo tajomné.
Celá šťastím natešená, zdárne našla to čo chcela.
Ďaleko sú od seba a tak stúpa do neba.
Svoju veľkosť ukazuje blízke hviezdy oslovuje.
A vy hviezdy hviezdičky, vytvorte koč maličký.
Musím letieť vesmírom ukázať smer tam tým dvom.
Zapriahnite kozorožca v tento mesiac je náš vodca.
Jeden z tých dvoch na zemi je aj v jeho znamení.
Pod nami sa trošku zmráka tá druhá je z súhviezd raka.
Keby oni tušili, že už dávno cestu k sebe ušili.
Hej, ďaleko sú od seba, ale už hľadeli raz na seba.
Nebola to náhoda, ale mysľou s hviezdami podpísaná dohoda.
Oslovila ona jeho keď mu srdce smútkom bilo.
Bola na tom podobne mali niečo vzájomné.
Prehodili zopár viet ostali im v mysli znieť.
Na koniec sa rozlúčili s pocitom, že pochopili.
Ako tak dni ubiehali s odstupom sa sledovali.
Boli blízko, trošku slepí, nevideli, že sa na nich niečo lepí.
Prešli dlhé mesiace a boli tu Vianoce.
On dokázal odpustiť svoj smútok tak vypustiť.
Urobil tak veľký krok veď sa blížil nový rok.
Ešte pred ním jeden z dní ten Silvester čarovný.
Prišiel moment spontánny čo dal kontakt vzájomný.
Neváhali obaja v tom vstupujem zasa ja.
Padá iba zopár slov z ich príslušných pocitov.
Tieto city sú tak silné, že sú zjavne neomyľné.
Nebránia sa mojej kráse a tak vstùpim do nich zase.
Ako ona tak aj on letia k sebe vesmírom.
A sme zasa na začiatku tejto básne užívam si šťastie krásne.
Verte ľudia čarujem a Vám ľuďom kraľujem.
Kde bolo tam bolo z hviezd sa šťastie sypalo.

Charakter

10.02.2022

Slová, ktorými dokážeme vyznať lásku nemôžu byť klamné. Idú predsa z nás, z našej mysle, ktorá im dáva textovú podobu. Milujem ťa dokáže napísať každý, ale či to tak naozaj cíti, je otázne. Láska je pekná aj písaná, ale od činov má veľmi ďaleko, lebo môže byť aj falošná. Môžme ju však vyznať zo skutkov, ktoré sme pre milovanú osobu urobili, alebo sme [...]

Mier:

09.02.2022

Kto po bojí volá, nemá ani páru čo znamená láska holá. Holá pravda, česť, cit, rešpekt to ju zdobí, je tak krásna avšak občas bolí, nie však ranou guľky spôsobenou, ale stratou našich blízkych, alebo aj nedôverou. Nechcem vašu ochranu, ktorá dvíha zbrane moci a čo v hlavách strach vyvolá, či už cez deň, či už v noci.Kde je láska prítomná tam netreba ochranu, [...]

Spoločnosť

21.07.2021

Povieme hocičo, pekné, zlé, logické, nelogické, uspokojivé, neuspokojivé. Povieme to čo v daný moment chceme povedať, a ako to v tú chvíľu cítime. Naše životy sa prepletajú ako pavučiny krížom krážom. Spoznávame mnoho ľudí a s tým aj mnoho názorov. Vo veľkej miere sa líšia, ale môžu si byť aj podobné. Vždy záleží na každom jedincovi v čo verí a čomu dáva [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

rebelbezpriciny

Nesúď ma, nie som tvoj charakter! Neklam mi, nie som tvoja dôvera! Neubližuj mi, nie som tvoja bolesť!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 17
Celková čítanosť: 23246x
Priemerná čítanosť článkov: 1367x

Autor blogu

Kategórie