Založ si blog

Maska

Ležiac mlčky hore znak rukou kryjem očný zrak.
V druhej ruke niečo syčí pozriem na ňu a vidím, ako sa v nej maska týči.
Hladíme si do očí, môj hlas rázne zakričí. Kto si? 
Ty tvár bez úst a dierami na oči?.
Nekrič po mne, udrž kľud, chcem Ti pomoc ponúknuť.
Ja prichádzam vážne v mieri vyplním ti chtìču diery.
Akú pomoc ponúkaš a čo za ňu vyžiadaš?
Ja môžem Ti veľa dať budem tvoju myseľ ovládať.
Žiadam za to iba jedno, tvoju tvár, ale neboj len tak striedmo.
Nač ti moja myseľ bude? Veď je jasná a vždy v kľude.
Naplním ju bohatstvom, krásou a aj mocnosťou.
Nebažím ja po honose, vládnuť, kradnúť, nosiť štetky na podnose.
Kupovať si kamarátov otáčacìch rúb a líc kabátov.
Nechcem kŕmiť ľudí lžou ako parťák debilov.
Nemusíš ma stále nosiť môžeš ďalej srdcom kosiť.
Srdcom zlákaš hlavou skutok spáchaš.
Čo to bude za skutok keď ty tomu dáš pohnútok?
Nevieš o čo prichádzaš takto seba okrádaš.
Čo si kradnem maska tupà? Jak si špatná tak si hlúpa.
Okrádaš sa o pocity, ktoré vládnu v tomto bytí.
Peniaze a majetky sú dnes mocné magnetky.
Za zlou hlavou maska ideš na svoje si tu neprídeš.
Nedám ti ja svoju tvár nebudeme tvoriť pár.
Poznám ľudì čo ty na ich tvárach svietiš, ale na moju sa neprilepíš.
Proti nìm ja bojujem srdcom všetkých pobijem.
Hľadaj si ty inú obeť, ktorej odtnem hlavu opäť.
Ruku z očí odťahujem a masku z druhej ruky odhadzujem.
Zbohom faloš dnešných ľudí jak majú moc tak sú skúpy.
Odkáž svojim nosičom, že život bez lásky je o ničom.
Ja žiť si ten svoj idem síce skromný, ale šťastný budem.

Charakter

10.02.2022

Slová, ktorými dokážeme vyznať lásku nemôžu byť klamné. Idú predsa z nás, z našej mysle, ktorá im dáva textovú podobu. Milujem ťa dokáže napísať každý, ale či to tak naozaj cíti, je otázne. Láska je pekná aj písaná, ale od činov má veľmi ďaleko, lebo môže byť aj falošná. Môžme ju však vyznať zo skutkov, ktoré sme pre milovanú osobu urobili, alebo sme [...]

Mier:

09.02.2022

Kto po bojí volá, nemá ani páru čo znamená láska holá. Holá pravda, česť, cit, rešpekt to ju zdobí, je tak krásna avšak občas bolí, nie však ranou guľky spôsobenou, ale stratou našich blízkych, alebo aj nedôverou. Nechcem vašu ochranu, ktorá dvíha zbrane moci a čo v hlavách strach vyvolá, či už cez deň, či už v noci.Kde je láska prítomná tam netreba ochranu, [...]

Spoločnosť

21.07.2021

Povieme hocičo, pekné, zlé, logické, nelogické, uspokojivé, neuspokojivé. Povieme to čo v daný moment chceme povedať, a ako to v tú chvíľu cítime. Naše životy sa prepletajú ako pavučiny krížom krážom. Spoznávame mnoho ľudí a s tým aj mnoho názorov. Vo veľkej miere sa líšia, ale môžu si byť aj podobné. Vždy záleží na každom jedincovi v čo verí a čomu dáva [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

rebelbezpriciny

Nesúď ma, nie som tvoj charakter! Neklam mi, nie som tvoja dôvera! Neubližuj mi, nie som tvoja bolesť!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 17
Celková čítanosť: 23912x
Priemerná čítanosť článkov: 1407x

Autor blogu

Kategórie